Vijf veulens geboren.

En dan heb je “zomaar” weer vijf veulens erbij, na mijn laatste update op de site.

Als eerste onze Wiseguy, hij doet zijn naam echt eer aan. Wat een patser deze zoon van Daisy en Pearl. Wat is hij gaaf! Mooi koppie, ras en uitstraling waar wij van houden. ❤️

En dan de dochter van Daisy, onze Jo-Ann, wat een prachtig merrieveulen heeft ze gekregen. Ook Whyomi is een dochter van Pearl. Ook een houding, wauw! Een koppie en uitstraling. Erg blij met deze dame. ❤️

Vorig jaar één merrie gedekt met Nestor, Madelief, stiekem hoop je op een vos, want dat kon natuurlijk. Geen vos, maar wel een prachtig klein zwart merrieveulen, Wiona. Wat is ze leuk en mooi, en ze kruipt je vanaf de geboorte al in de “broekzak” wat een knuffelkont. ❤️

En dan de pony van Luna, Ondina, twee weken over gestaan, maar ook Ondina kreeg een merrieveulen, Wednesday is een dochter van onze Kadar. Ook een mooi klein veulen. ❤️

En dan onze mooie bonte Quinty, haar eerste veulen. Wat is ze er gek en blij mee, trots loopt ze Winnetou achteraan en beschermd haar met haar leven. Zo mooi om te zien hoe de natuur dan weer werkt. We hoopten erg op een bonte uit deze combi, want de vader van Winnetou is onze Fonseca. En ja hoor een prachtig,  nog wat schraal vosbont veulen.❤️

Momenteel 10 veulens (incl. de friezenveulens) waarvan 5 hengsten en 5 merries. Dus mooi verdeeld. Nu is het in juni nog wachten op Liv, Fiorella en Anastasia.

Wat een heerlijke tijd! Elke dag genieten in de wei van dat kleine spul. 🍀🍀🍀

2 Comments

  1. I have been surfing on-line more than 3 hours nowadays, but I by no means found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. In my view, if all website owners and bloggers made excellent content as you probably did, the web can be much more useful than ever before.

Leave Comment

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *