En dan loopt er een verrassing in de wei!

Nog weinig uier, geen tekenen van veulenen ook nog niet uitgeteld, dus onze Liv liep nog lekker in de grote wei samen met Fiorella.

Dus ’s avonds nog maar een keer kijken toen Albert uit de vergadering kwam. En daar loopt in een keer een veulen bij Liv.

Gelukkig gezond en alles lijkt goed gegaan.

Een mooi merrieveulen van Pearl met veel houding, we noemen haar Withney.

Nog twee te gaan, Fiorella krijgt ook nog een veulen van Pearl en Anastasia krijgt nog een veulen van Fonseca. Beide zijn ze eind juni uitgeteld, maar toch alvast even lekker naar huis gehaald. Kunnen we iets beter het “oog” er op houden.

2 Comments

  1. Needed to post you the little observation so as to say thank you once again for all the great concepts you have documented on this site. This has been quite seriously open-handed of you to present unhampered what a lot of people could possibly have supplied as an ebook to generate some bucks on their own, mostly seeing that you could have done it if you decided. These strategies likewise acted to become a good way to fully grasp that other people online have the same eagerness like my very own to figure out significantly more in regard to this matter. Certainly there are numerous more fun sessions in the future for those who read carefully your website.

Leave Comment

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *