Nog weinig uier, geen tekenen van veulenen ook nog niet uitgeteld, dus onze Liv liep nog lekker in de grote wei samen met Fiorella.
Dus ’s avonds nog maar een keer kijken toen Albert uit de vergadering kwam. En daar loopt in een keer een veulen bij Liv.
Gelukkig gezond en alles lijkt goed gegaan.
Een mooi merrieveulen van Pearl met veel houding, we noemen haar Withney.
Nog twee te gaan, Fiorella krijgt ook nog een veulen van Pearl en Anastasia krijgt nog een veulen van Fonseca. Beide zijn ze eind juni uitgeteld, maar toch alvast even lekker naar huis gehaald. Kunnen we iets beter het “oog” er op houden.

💹 + 2 BTC. BINANCE CRYPTO GIVEAWAY. Sign up >>> dc4958ca.giveaway-8y3.pages.dev/?hs=142413bbbe4a50ab31a9760b6859f02b& 💹
Claude Grinstead