Waylon geboren!

Drie weken te vroeg, dus ook een verrassing, maar een mooi hengstveulen bij onze Fiorella ook van Pearl. Een mooi compact veulen, met ook weer een leuk koppie en hij is snel…. 🤣 Maar we zijn erg blij met hem! Hij heeft de naam Waylon gekregen. ❤️ Nu is het alleen nog wachten op het

Vijf veulens geboren.

En dan heb je “zomaar” weer vijf veulens erbij, na mijn laatste update op de site. Als eerste onze Wiseguy, hij doet zijn naam echt eer aan. Wat een patser deze zoon van Daisy en Pearl. Wat is hij gaaf! Mooi koppie, ras en uitstraling waar wij van houden. ❤️ En dan de dochter van